Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Wyniki Maratonu matematyczno-informatycznego 2023/2024

Wyniki Maratonu matematyczno-informatycznego 2023/2024

W dniu 23 maja 2024, odbył się Maraton matematyczno-informatyczny. Do rywalizacji przystąpiło 13 uczniów klas VII i VIII. Uczniowie mieli możliwość sprawdzenia swojej wiedzy i umiejętności mierząc się zadaniami matematycznymi oraz informatycznymi. Przygotowanych zostało 21 zadań z zagadnień matycznych oraz 21 zadań z zagadnień informatycznych, na których rozwiązanie uczestnicy mieli godzinę zegarową. Każdy  uczestnik pracował w swoim własnym tempie, wpatrując się w ekran komputera, na którym wyświetlane były zadania. Uczniowie, którzy zwyciężyli otrzymali jako nagrody oceny z matematyki lub informatyki w odpowiedniej kategorii.

Wyniki konkursu:

1. Kornel Horosz 34/42 pkt. VIIIa - ocena bardzo dobra długoterminowa

2. Wiktor Krutulski 33/42 pkt. VIIb - ocena bardzo dobra krótkoterminowa

3. Wojciech Stefański 32/42 pkt. VIIa - ocena bardzo dobra krótkoterminowa

Zwycięzcom gratulujemy, a pozostałym uczestnikom dziękujemy za udział i życzymy sukcesów matematyczno-informatycznych

Organizatorzy konkursu:

Marta Krużyńska

Daniel Majewski

o-informatycznego 2023/2024

Data dodania: 2024-05-23 14:44:14
Data edycji: 2024-05-23 21:16:03
Ilość wyświetleń: 183

Kalendarz

Klasowe wiadomości

Przejdź na stronę swojej klasy, zaloguj się i zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Partnerzy

"Są takie szkoły, które Uczniowie wspominają z sentymentem,

bo czuli się ważni, dobrzy i zdolni..."

Podążamy za potrzebami dzieci
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej