PRZEKAŻ 1,5% PODATKU DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 INTEGRACYJNEJ WE WŁOCŁAWKU ZA POŚREDNICTWEM TORUŃSKIEGO STOWARZYSZENIA POMOCY SZKOLE organizacji pożytku publicznego KRS 0000121592
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset

Młody Kujawiak bada wody

Młody Kujawiak bada wody

Uczniowie klasy III uczestniczyli w warsztatach: „Młody Kujawiak bada wody”, w ramach realizacji projektu grantowego – „Budujemy mosty” 2021, finansowanego przez Fundację Anwil. Uczestnicy zostali podzieleni na dwie grupy.

Głównymi celami spotkań było:

  • badanie właściwości wody takich jak (mierzenie temperatury, przezroczystości, barwy, zapachu, pH)
  • planowanie i przeprowadzanie obserwacji,
  • przewidywanie i rozwijanie logicznego myślenia,
  • rozwiązywanie problemów badawczych,
  • filtrowanie wody pobranej ze Zgłowiączki,
  • zapoznanie się z budową mikroskopu,
  • obserwowanie preparatów mikroskopowych organizmów żyjących w wodzie,
  • badanie kropli wody pod mikroskopem,
  • rozwijanie umiejętności posługiwania się pipetami,
  • używanie barwników,
  • mieszanie barw podstawowych,
  • nazywanie barw pochodnych,
  • rozróżnianie barw ciepłych i zimnych.

Wszystkie dzieci bardzo aktywnie uczestniczyły w warsztatach i chętnie wykonywały poszczególne zadania. Nie mogliśmy uwierzyć, że czas spotkania dobiegł końca.

Data dodania: 2022-01-30 19:15:40
Data edycji: 2022-02-12 19:16:56
Ilość wyświetleń: 267

Kalendarz

Klasowe wiadomości

Przejdź na stronę swojej klasy, zaloguj się i zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Partnerzy

"Są takie szkoły, które Uczniowie wspominają z sentymentem,

bo czuli się ważni, dobrzy i zdolni..."

Podążamy za potrzebami dzieci
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej