Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Badamy, poznajemy, doświadczamy...

Badamy, poznajemy, doświadczamy...

20 listopada 2023 r. uczniowie klasy 5c uczestniczyli w warsztatach pt. „Czy warto oszczędzać wodę?”, które zostały sfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu i zrealizowane w  Centrum Nauki Młyn Wiedzy. Uczestnicy spotkania, najpierw pobrali próbki wody oraz mułu ze Strugi Toruńskiej. Następnie zapoznali się z rodzajami zanieczyszczeń, jakie trafiają do rzek. Mieli niepowtarzalną okazję oznaczać proste parametry fizyko-chemiczne w pracowni biologicznej CNMW. Kolejnym etapem wycieczki były warsztaty w Muzeum Czekolady. Uczniowie, ubrani w odpowiednie stroje deserantów, zapoznali się z historią czekolady według ekspozycji od ziarna do tabliczki czekolady. Nie zabrakło degustacji ziaren kakao oraz różnych gatunków belgijskiej czekolady. Każdy uczestnik ozdobił swoją własną tabliczkę czekolady, którą zabrał do domu. Na zakończenie wycieczki uczniowie zwiedzali Niewidzialny Dom, gdzie na kilkanaście minut wczuli się w sytuację osób niewidomych. Poznali także przedmioty codziennego użytku, które wykorzystują osoby słabowidzące. Pełni wrażeń wróciliśmy do Włocławka!

Data dodania: 2023-11-27 14:34:46
Data edycji: 2023-11-27 14:35:45
Ilość wyświetleń: 298

Kalendarz

Klasowe wiadomości

Przejdź na stronę swojej klasy, zaloguj się i zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Partnerzy

"Są takie szkoły, które Uczniowie wspominają z sentymentem,

bo czuli się ważni, dobrzy i zdolni..."

Podążamy za potrzebami dzieci
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej