PRZEKAŻ 1,5% PODATKU DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 INTEGRACYJNEJ WE WŁOCŁAWKU ZA POŚREDNICTWEM TORUŃSKIEGO STOWARZYSZENIA POMOCY SZKOLE organizacji pożytku publicznego KRS 0000121592
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset

„Badamy glebę” – warsztaty dla uczniów klas VIII

„Badamy glebę” – warsztaty dla uczniów klas VIII

Dnia 22 czerwca 2022r.  uczniowie klas VIII uczestniczyli w warsztatach „Badamy glebę” zorganizowanych w ramach Projektu pt. „Akademia Młodego Ekologa”. Jest to projekt sfinansowany ze środków Fundacji ANWIL w ramach Programu grantowego „Zielono nam” – I edycja.

Podczas warsztatów uczniowie pobrali próbki gleby na terenie zielonym w najbliższym otoczeniu szkoły, w tym w pobliskim lesie. W trakcie pobytu w lesie wykonywali na różnorodne ćwiczenia rozciągające z wykorzystaniem zestawu gum do ćwiczeń Senei LADY BANNDS. Część doświadczalna polegała na badaniu przez uczniów najważniejszych cech gleby oraz wyjaśnieniu znaczenia gleb w przyrodzie. Młodzi naukowcy rozwijali umiejętności posługiwania się wagą, utrwalili nazewnictwo sprzętu laboratoryjnego. Z ogromną radością wyodrębniali składniki mineralne gleby i obserwowali je przy pomocy lupy, oceniali jej pH oraz przepuszczalność, badali wpływ stosowania różnych nawozów zawierających wapń oraz sód na zmianę struktury gruzełkowej gleby.

Data dodania: 2022-06-24 07:36:35
Data edycji: 2022-06-29 10:38:17
Ilość wyświetleń: 381

Kalendarz

Klasowe wiadomości

Przejdź na stronę swojej klasy, zaloguj się i zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Partnerzy

"Są takie szkoły, które Uczniowie wspominają z sentymentem,

bo czuli się ważni, dobrzy i zdolni..."

Podążamy za potrzebami dzieci
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej